Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over Memori?

Bekijk dan de onderstaande veelgestelde vragen om te zien of uw vraag er al tussen staat.

Veelgestelde vragen bezoekers

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen die door bezoekers van een memori worden gesteld.

Hoe lang blijft een Memori op de website staan?


Een Memori blijft staan zolang als u wilt.

Hoe vind ik een overlijdensbericht/gedenkplaats als ik niet de volledige gegevens heb?


U kunt zoeken via het zoekscherm op de homepage. Vul (een gedeelte van) de voornaam of achternaam van de overledene in. Ook kunt u zoeken op plaatsnaam.

Moet ik inloggen om een reactie te plaatsen?
Nee, u kunt direct een reactie plaatsen bij een Memori. 

Ik heb een reactie geplaats en wil deze nog aanpassen. Kan dat?
Ja. U ontvangt automatisch een email als u een reactie hebt geplaatst. In deze mail kunt u klikken op de link aanpassen. U kunt uw reactie dan direct aanpassen.

Waarom zie ik mijn reactie niet?


Als u een reactie heeft geplaatst maar u ziet hem niet op de website, kan dit te maken hebben met uw eigen computerinstellingen. Probeer uw browser opnieuw te laden door te drukken op F5 op uw toetsenbord of het symboolbovenin uw scherm.

Kan ik mijn reactie afschermen voor het algemene publiek?


Ja. Onder uw reactie kunt u aanvinken ‘Toon deze reactie alleen aan de beheerder van deze gedenkplaats’.

Kan ik anoniem een reactie plaatsen?


Nee. Uit respect voor de nabestaanden zijn anonieme berichten niet mogelijk.

Kan ik mijn naam of woonplaats weghalen bij een reactie?


Nee, omdat we geen anonieme reacties kunnen plaatsen.

Wat betekent de button ‘niet ok’ bovenin een reactie?

Door te klikken op ‘niet ok’ geeft u dit door aan de eigenaar van de Memori, die dan de ongepaste opmerking kan bewerken of verwijderen.


Wat doet Memori met mijn gegevens?


Memori verkoopt en analyseert geen gegevens van bezoekers en gebruikers uit respect voor de overledene en de nabestaanden.


Veelgestelde vragen beheerders

Hieronder vindt u een overzicht van veel gestelde vragen van beheerders van een Memori.

Hoe lang blijft een Memori op de website staan?


Een Memori blijft staan zolang als u wilt.

Hoe kan ik berichten aanpassen en verwijderen?


Een eigenaar van een Memori kan berichten aanpassen en verwijderen als hij ingelogd is. Ga naar Gedenkplaats beheer en klik op reacties.

Hoe voeg ik foto’s toe?


Foto’s boven de Memori kan een beheerder toevoegen in de mediacarrousel. Log in en ga naar Gedenkplaats beheer, klik op Foto’s en daarna Carrousel.

Hoe maak ik een account aan?


U maakt een gratis condoleanceregister aan door op de homepage te klikken op ‘Open een Memori ’.

Waarom zou ik inloggen?"


Als u eigenaar bent van een Memori kunt u de tekst, het beeld en de reacties op uw Memori beheren als u ingelogd bent.

Wat moet ik doen als ik niet kan inloggen?


U kunt uw wachtwoord opnieuw aanvragen. Klik op Inloggen en op Wachtwoord vergeten, dan krijgt u deze per e-mail toegestuurd.



Wat doet Memori met mijn gegevens?"


Memori verkoopt en analyseert geen gegevens van bezoekers en gebruikers uit respect voor de overledene en de nabestaanden.

Overige vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op middels onderstaand contactformulier. Niet alle velden zijn verplicht, maar probeer deze zo volledig mogelijk in te vullen. Geef indien mogelijk een link naar de pagina waar het om gaat, een reactienummer staat rechtsboven de reactie.

Contactgegevens

  • Memori (uitgeverij Zorgna)
  • Hoofdstraat 48
  • 6598 AE Heijen
  • T 0485 - 51 27 27
  • E info@memori.nl
  • KvK Venlo nr. 51772426