Wim van den Brink

Wim van den Brink


★ 1 mei 1926✝︎ Tiel, 1 juni 2017

Er branden 106 kaarsen

Beetje bij beetje heb je ons moeten verlaten
We konden niet zo goed meer met je praten
De blik in je ogen deed ons vaak zeer
De vader van vroeger was je niet meer
Maar nu je voorgoed bent heen gegaan
Zeggen we: “dank je voor wat je hebt gedaan”

Reacties


Meest recent

Mooie herinnering.

Toen ik ongeveer 9 jaar oud was kwamen ome Wim en tante Dien met de kinderen tegenover mij wonen in de Medelsestraat. Ik ben...

Jannes en Roel

5 juni 2017

Wim en Diny waren een paar jaar als vader en moeder voor me toen ik bij hun als student aan de fruitteeltschool in Tiel mocht inwonen.
mooie herinner...

Andre en Marion

3 juni 2017

De Memori van Wim delen


Deel deze algemene kennisgeving met anderen die Wim ook hebben gekend.

Monument Tiel

Wim is verbonden aan de gedenkpagina van

Tiel

Om zoveel mogelijk (oud) bekenden en plaatsgenoten te bereiken is deze Memori ook gekoppeld aan de gedenkpagina van Tiel. Iedereen die Wim (of de nabestaanden) heeft gekend kan de overledene dan ook op deze manier vinden en reageren.

Foto van Wim

Een beetje houvast

Rouw is geen rechte lijn. Het kent stiltes, herinneringen, onverwachte emoties. Deze artikelen bieden zachte richting: geen pasklare antwoorden, maar herkenning, hoop en soms een glimlach in het donker.

Lees meer