Openbare reacties


Mooie herinnering.

Toen ik ongeveer 9 jaar oud was kwamen ome Wim en tante Dien met de kinderen tegenover mij wonen in de Medelsestraat. Ik ben...

Jannes en Roel

5 juni 2017

Wim en Diny waren een paar jaar als vader en moeder voor me toen ik bij hun als student aan de fruitteeltschool in Tiel mocht inwonen.
mooie herinner...

Andre en Marion

3 juni 2017