Openbare reacties
Jannes en Roel
5 juni 2017
Wim en Diny waren een paar jaar als vader en moeder voor me toen ik bij hun als student aan de fruitteeltschool in Tiel mocht inwonen.
mooie herinner...
Andre en Marion
3 juni 2017
5 juni 2017
Wim en Diny waren een paar jaar als vader en moeder voor me toen ik bij hun als student aan de fruitteeltschool in Tiel mocht inwonen.
mooie herinner...
3 juni 2017
Mooie herinnering.
Toen ik ongeveer 9 jaar oud was kwamen ome Wim en tante Dien met de kinderen tegenover mij wonen in de Medelsestraat. Ik ben...