Openbare reacties




Mark en Marianne
7 december 2021
Wat heb ik me altijd thuis gevoeld bij Tante Tini en Ome Cor. Altijd met de paarden in de weer en met z'n allen ravotten op de boerderij. Heerlijke ti...
Manuela
7 december 2021

Feestje 1970
Tini
5 december 2021

Estelle
5 december 2021
Spil van de familie
Lieve 'oma' Van der Gugten,
Ook al was u niet mijnonze oma zo voelde het inmiddels wel. Dertig jaar lang hebben wij tijde...