Openbare reacties


Oudewater

Gisteren zijn Hans, Monica en ik naar de begraafplaats in Oudewater geweest. Karin was al eerder bij het graf geweest.
Een klein ged...

Sonja

8 december 2014

Hallo Opa en Jan,

'Good landings'
'Ik mis uw flauwe grapjes en snoepjes'.

Bert en Renée

Bert

21 september 2012

Hoi Pa,
We hebben net onze 50ste verjaring gevierd. Jammer dat je dat niet hebt kunnen meemaken. Zou je trots geweest zijn op 'de tweeling'? Af en to...

Bert

21 september 2012

Dag (O)Pa
Goede reis, goede vlucht. Je hebt geleefd zoals je het wilde en je bent gestorven zoals je het wilde.
We hebben er vrede mee.
Sonja en Ad...

Sonja

8 januari 2012

Dag (O)Pa,

Helaas heb je de verbouwing niet meer afgezien, maar kijk af en toe dan maar eventjes vanaf boven!
We gaan je missen.

Dikke zoen van...

Karin

18 december 2011

Dag Pa

Fijne vlucht en kijk af en toe eens naar beneden

Kus Everlien en Hans

Hans

18 december 2011