Openbare reacties
Sonja
8 december 2014
Hallo Opa en Jan,
'Good landings'
'Ik mis uw flauwe grapjes en snoepjes'.
Bert en Renée
Bert
21 september 2012
Hoi Pa,
We hebben net onze 50ste verjaring gevierd. Jammer dat je dat niet hebt kunnen meemaken. Zou je trots geweest zijn op 'de tweeling'? Af en to...
Bert
21 september 2012
Dag (O)Pa
Goede reis, goede vlucht. Je hebt geleefd zoals je het wilde en je bent gestorven zoals je het wilde.
We hebben er vrede mee.
Sonja en Ad...
Sonja
8 januari 2012
Dag (O)Pa,
Helaas heb je de verbouwing niet meer afgezien, maar kijk af en toe dan maar eventjes vanaf boven!
We gaan je missen.
Dikke zoen van...
Karin
18 december 2011
Dag Pa
Fijne vlucht en kijk af en toe eens naar beneden
Kus Everlien en Hans
Hans
18 december 2011
Oudewater
Gisteren zijn Hans, Monica en ik naar de begraafplaats in Oudewater geweest. Karin was al eerder bij het graf geweest.
Een klein ged...