
Willem(Willie)van den Heuvel
★ 18 november 1946 - ✝︎ Eindhoven, 27 juni 2010
Er branden 170 kaarsen
Mijn tweelingbroer zal ik op deze aarde moeten missen,maar eens zijn wij samen weer een tweeling
️
Reacties
Meest recent
Adje
27 juni 2012
Voor altijd in mijn hart en voor altijd gemist tot.....we weer samen zijn.
Adje
30 oktober 2011
De Memori van Willem(Willie)van delen
Deel deze algemene kennisgeving met anderen die Willem(Willie)van ook hebben gekend.
Fotoalbum



Willem(Willie)van is verbonden aan de gedenkpagina van
Eindhoven
Om zoveel mogelijk (oud) bekenden en plaatsgenoten te bereiken is deze Memori ook gekoppeld aan de gedenkpagina van Eindhoven. Iedereen die Willem(Willie)van (of de nabestaanden) heeft gekend kan de overledene dan ook op deze manier vinden en reageren.

Een beetje houvast
Rouw is geen rechte lijn. Het kent stiltes, herinneringen, onverwachte emoties. Deze artikelen bieden zachte richting: geen pasklare antwoorden, maar herkenning, hoop en soms een glimlach in het donker.
Lees meer
al twee jaar moeten wij jou missen,maar in ons hart ben je er nog iedere dag