Tim Weerstand

Tim Weerstand


★ 27 april 1993✝︎ 17 april 2009

Er branden 178 kaarsen

Tot ons grote verdriet hebben wij Tim moeten loslaten.

Tot op het laatst bracht hij de kracht en het enthousiasme op om naar school te komen. Wij zullen hem ontzettend missen.

Wij wensen zijn ouders, zijn broertje Rens en verdere familie veel sterkte toe om dit verlies te dragen.

Directie, medewerkers en leerlingen van het Pascal College Zaandam

Reacties


Meest recent

Maart 2025, hier zit ik dan thuis op de bank. Zat wat te surfen op internet en kreeg in ene een in memoriam filmpje van Tim in mn scherm.
Mijn lieve...

Heleen

13 maart 2025

Jij geeft me elke dag kracht Tim, ik weet dat je van boven mee kijkt vriend! Ooit zullen we elkaar weer spreken

Bas

10 november 2014

Lieve ouders, ik wens U heel veel sterkte met dit verlies. Wat een onbeschrijfelijk leed moet dit zijn.

a.e.

5 november 2012

Onbeschrijfelijk, wat een inmens verdriet voor zijn ouders en broer.
ik wens jullie heel veel sterkte met zo`n enorme pijn .

Trudie

5 november 2012

ken tim al sinds ik 3 jaar was en het kwam echt aan als een schok, we hebben op school actie's om geld in te zamelen voor tim's fonds.
maar soms lijk...

Guy

7 april 2010

Lieve Tim en lieve ouders,

Als KIKA ambassadeur ben ik zeer getroffen door het feit wat Tim voor KIKA heeft betekent. Mensen zoals Tim maken het wa...

Freek

22 juni 2009

Hoi Tim, het is al weer een tijdje geleden.
Maar we denken nog steeds aan je!!
Je blijft altijd in onze hart.
We zijn net naar Parijs geweest, was ...

Vera

8 juni 2009

Tim,
ik kende je niet zo lang&goed.
maar ik mis je wel!
Rest in peace!
&sterkte voor alle familie en vrienden!

nicky

2 juni 2009

Heel veel sterkte aan iedereen die dit verdriet voelt.

Zoë

18 mei 2009

Gecondoleerd. Ben, ik hoorde het van Helga Struik-Woudt, die naast mijn broer woont. Ik kan me nauwelijks voorstellen wat het verdriet moet zijn. Ik w...

Gerco

18 mei 2009

gecondoleert. heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Liefs,

Tamara

16 mei 2009

Ik kende Tim niet maar wil de familie vrienden en andere die tim wel kende heel veel sterkte wensen in de komende periode.

Marco

16 mei 2009

Lieve Tim! we hebben echt enorme bewondering voor je , hoe sterk je was .. andere mensen zouden het opgeven en het erbij laten maar jij vocht er voor ...

Amber

13 mei 2009

heel veel sterkte vrienden en familie van Tim!

anonymous

6 mei 2009

Het spijt me zeer voor dit grote verlies. Ik ken Tim al sinds mijn 4de. Ons ouders kennen elkaar ook. We speelden vroeger elke dag met elkaar. Ik kan ...

anonymous

5 mei 2009

gecondoleerd, ik kende Tim alleen van de jongen die door de gangen liep, maar toch was ik aangegrepen door het hele gebeuren, vorig jaar hebben mijn z...

anonymous

3 mei 2009

De Memori van Tim delen


Deel deze algemene kennisgeving met anderen die Tim ook hebben gekend.

Monument Memori

Tim is verbonden aan de gedenkpagina van

Memori

Om zoveel mogelijk (oud) bekenden en plaatsgenoten te bereiken is deze Memori ook gekoppeld aan de gedenkpagina van Memori. Iedereen die Tim (of de nabestaanden) heeft gekend kan de overledene dan ook op deze manier vinden en reageren.

Foto van Tim

Een beetje houvast

Rouw is geen rechte lijn. Het kent stiltes, herinneringen, onverwachte emoties. Deze artikelen bieden zachte richting: geen pasklare antwoorden, maar herkenning, hoop en soms een glimlach in het donker.

Lees meer